deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 13

Kategori: Allmänt

Ja idag var vi pa harajuku och segade mest kanns det som. Vi at fruckost pa vart favorit cafe har nara hostelet.



Gott och lite variation till mina onigiri.

:P Sen stack vi till Harajuku och kom fram vid tva tiden. Jag har ingen aning om hur vi lyckades komma dit sa sent. Sminkade val oss i tva timmar. XD Val pa bron var det inget folk sa vi gick snabbt darifran. Gick och kollade i Kiddy land och pa Oriental vazaar. Hittade inget kul direkt, lite smakaker.

yeah XD


Sen at vi pa en italiensk restaurang. Jag at pasta karbonara med rakor. Och sa bestallde vi pommes med :) mmm gott!



Liz liza hade rea. det var massor med folk och massor av musik och skrik! En shoppingupplevelse man far bara i japan. haha Dar lyckades jag faktiskt kopa en mycket sot planbok. :) Ville kopa en ny sa jag var pa jackt efter en. Min gamla var gammal, stor och svart sa inte kul. :P

Sen gick vi tillbaka till bron och satt en stund. Det var nagon som spelade guitarr och sa dansade vi lite bugg. Forsokte med lite svensk folkdans men den hade vi typ glomt! XD

och nu ska vi packa ihop grejerna och imorgon tidigt ska vi till Kyoto. dar finns inget internet sa det blir ingen uppdatering pa ett tag. Nu ska jag dock dusha for det ar sa varmt och svettigt har i Japan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: