deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 2

Kategori: Allmänt

Svart med e buddy eftersom det ar en tidsskillnad mellan sverige och japan... .

Nu ar vi antligen tillbaka pa hostel. Forst gick vi en massa runt i Akihabara. Dar kopte jag present till pojkvan, pappa och lillebror. ^^ Mamma om du laser detta sa far du garna hitta pa en annan precent jag ska kopa till dig. Kollade fotoramar, de kostar mer an i sverige!  @_@ Den billigaste var 700 kr.

Sen efter Akihabara kom vi till hostel och fick vart rum och dumpade lite grejer. Rummet ar fint, inte sa stort men vi far plats med vaskorna utan problem. Efter vi lagt grejerna i rummet gick vi ut igen eftersom Kamis vaska hade gatt sonder och hon ville kopa en ny. Sa vi akte till Harajuku. :P Fast vi hittade ingen vaska. Men gick en massa och jag kopte tva klanningar. ;) Inte lolita dock ... av nagon anledning sa blev jag inte direkt exited nar vi sag lolita klader. ^^` Far se om jag bir mer sugen pa att kopa de imorgon. Sot mobilsmycke kopte jag med.

Dessutom var vi pa 100 yen shop och kopte lite random skit. ;)

Allt skakar fortfarande. Kanns fortfarande som att jag ar i luften och skakar runt. Inte kul alls. :( Har angest for att flyga tillbaka ... men man kan hoppas att den gar over.

Nu ska vi sova, sa trott jag ar!

Kommentarer

  • Hyan säger:

    Stackars, det va ju itne alls bra, skakar runt :S buu men det låter iaf som ni har kul så det e bra!!



    oki, inge sametime, men jag kommer vara här och kolla runt mohahah så mig slipper du inte!!! men du svarade inte på frågan i sms...

    2010-06-16 | 16:17:44

Kommentera inlägget här: