deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 3

Kategori: Allmänt

Svar pa fraga: san mega hightech musmatta behover jag val inte @_@

Idag var det planerat att ga till shibuya och harajuku. Men vi fastnade pa shibuya 109 och kom ingenstans. :P Dar spanderade vi ungefar 7 timmar, haha! Gick in i nastan alla affarer och jag handlade en massa. XD Min resvaska ar nastan full nu. :S Fast jag har inte direkt packat fint och sa, dessutom tar andreas present en assa plats for den har en mega bajs lada.  :p

Imorgon skulle vi egentligen aka till odaiba men eftersom jag inte kan bada onsen for tillfallet sa byter vi datum och aker till ikebukuro och harajuku istallet.

Nu ar jag trott och ska ga och borja lagga mig.

Saknar min alskling. :S Langtar tillbaka hem, men inte till flyget.

God natt

Kommentarer

  • hyan säger:

    Jo det behover du tycker jag sa jag har skaffat dig den redan

    Fast om du vill ha en cool fran japan far du saga det sa

    Far jag lamna tillbaka.

    Hmm redan fullt det e ju rea och super manga dagar kvar

    Sa du tanker kopa extra vikt sen?? Kommer nog borja

    Bloga sa alskling kan lasa eller vad tycker du om den iden?

    2010-06-17 | 21:32:52

Kommentera inlägget här: