deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 5

Kategori: Allmänt

Idag besokte vi Sugamo - gumornas paradis. haha Massa billiga affarer ed massor skit och tant klader. Alla gummor var mycket sota och snalla och tyckte om mig en massa. :) Vi var pa cafe och at krossad is med syrap - traditionell japansk glass. Det smakade is, men var gott anda.

Sen hittade vi en ganska kand budda staty som man ska tvatta for att vara halsosam. Den delen man tvattar blir frisk typ. Jag tvattade hans huvud och ansikte haha XD lite pa armen med. Mer hann jag inte eftersom det ar ko och jag kan ju inte sta dar i tva timmar och skrubba stackaren. :P Bad i tempel gjorde vi ocksa. Em vanlig och en dar man ringer i en klocka och sen ber.

Gick till en till cafe dar jag ville smaka traditionell japansk bulle. De snalla tanterna gav mig en gratis med.  :) Fast jag blev sa super matt!

Sen akte vi till Ikebukuro och sjong karaoke. Vilket var valdigt lol eftersom varken jag eller camilla vet hu man gor. :P Men det gick okay anda, fast camilla sjong och jag fick huvudvark. XD Sedan gick vi till Sunshine City vilken vi inte hittade forra gangen. Men eftersom det var lordag sa var det sa mycket folk att vi blev radda och sprang darifran. Sa nu ar vi hemma tidigt och tar det lugnt. Hann ga pa cafe har med haha det gillar vi. :P

Ska bli skont att sova tidigt idag.

Kommentarer

  • hyan säger:

    Trodde du skulle saga att du tvattade hans ... :p

    Sjong du Pa karaoke?

    Na fick massa av tant gratis ar gott det tycker vi om :)

    Har gifter kronprincessan sig... Hander inte mycket mera

    Och jag kan inte blogga fran denna mobilen :(



    Varfor hemma sa tidigt .. Inte i harajuku idag ..

    Eller slut med pengar :p



    Saknar min alskling!

    2010-06-19 | 15:52:42

Kommentera inlägget här: