deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 8

Kategori: Allmänt


Idag var vi pa Disney world ;) Skulle ju till Disney Sea men kom fram till det vanliga istallet och tyckte det var lika bra. ;P Vi akte nog allt man kan aka (i alla fall nastan) sa jag kanner mig fullt nojd. Sag tva parader ghorde vi ocksa, en pa morgonen och en pa kvallen dar de alla los en massa.

Sen at vi pa en jatte cool restaurang som tillhorde Pirets of the Carribean (stavas?). Det var helt morkt dar och sa los det lyktor och var massa vatten. Mycket coolt! Fanns massa folk som sprang runt och ville tjana en. Fick mig kanna mig som en mega VIP. ;P

Tog en massa bilder gjorde jag ocka men kameran fuckade sig och de forsvann! :( Nu har jag bara bilder fran morgonen och kvallen kvar. Alla under dagen ar borta. Det gor mig mycket ledsen for jag tog en massa bilder runt om i Disney. :S Dissat!

Kommentarer

  • Hyan säger:

    haha det e ju bra att du känner dig som en VIP!!! då slipper du gå och kosta massa pengar och inte e snäll med dina Hostest (din pojkvän varit mycket mycket dissat/ledsen Och lite sur antgligen!!!)

    2010-06-22 | 16:26:11
  • hyan säger:

    haha det e ju bra att du känner dig som en VIP!!! då slipper du gå och kosta massa pengar och inte e snäll med dina Hostest (din pojkvän varit mycket mycket dissat/ledsen Och lite sur antgligen!!!)

    2010-06-22 | 16:26:49

Kommentera inlägget här: