deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

UppCon 11 - foton!

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka från UppCon. :) De var helt okay, inte super mycket att göra där egentligen förutom att umgås med folk och gå på koncert. Versailles var såklart höjdpunkten, bara synd att vi satt så långt bak. ^^' Men de var super coola och duktiga! Vill gärna se de igen. :D Olivia Lufkin var de inte alls lika bra som jag hade trott mig, dessutom så gillar jag inte hennes nya musik alls. O_O Det var även kul med cosplay och karaoke tävlingen som vi kollade på. :)

En annan trevlig sak är att jag fick träffa mycket trevliga människor där. ^^ Väldigt kul när man kan prata med folk och komma överens och har kul! Vi hade även samma dåliga humör. :P

Här kommer lite foton!

Dag 1

Här står vi i kön för att få band tror jag :) lite långtrist ...

Med SugaryDreams :D

Här hittade jag Tanantii och hennes fin fina kompis :D

Dag 2

 

På lördagen så twinnade vi med Cherry Berry Bunny :D

Vi skulle vara 4 men det tog ett tag innan vi hittade den 4:e :P

Söt kanin!

Med SugaryDreams igen :D

Cookie monster!!!

Captain Buggy love :D

Hittade en mycket söt kinesisk utbytesstudent :)

Äntligen alla 4 ^^ Alla var så fina och trevliga!

 

Dag 3

 

Jag och SugaryDreams efter lolita-modevisningen :)

Loving Mario&Luigi!!!

fin fina lolitor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: