deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Lolita loppis 2011

Kategori: Allmänt

Första gången jag var på lolita-loppis! Weee!!! Vi var där redan klockan 06.50 då ingen annan var där. :P Jag trodde att vi var sena och stressade upp mig en massa, så jag blev förvånad när vi kom fram och det var ingen där. Dock var jag glad att komma först! :D

Det var mycket roligare att stå och köa än jag trodde faktiskt. :) Vi hade mycket trevliga tjejer bakom oss, dock vet jag inte vad de heter. ^^' Sen träffade jag Tove och hennes kompis (kommer inte heller ihåg namn, förlåt!) vilket var super trevligt! :D Vi åt även pizza tillsammans efteråt, vilket var super loli!

Köpte inte så super mycket grejer faktiskt, de flesta var antingen väldigt dyra eller classic. Ångrar att jag inte köpte mig en classic klänning faktiskt, hittade en fin men tänkte att jag inte kommer använda den. :S Köpte en BABY skjorta, AP tröja, 2st gula AP strumpor och BABY björn/kaning rygsäck/väska. XD Gula strumpor behövde jag verkligen och BABY väskan är min nya kärlek. <3

Så inte så mycket inköp, vilket är lite synd. Fast jag fick en awesome present från min pojkvän som kompenserar allt! ^^ Han köpte mig en gul Dreamy macaroon JSK! :D Tycker dock synd om honom för att den var så dyr. Men I'm loving it! haha XD

Här är lite foton från loppisen!

Där rakt fram ligger ett par gula AP strumpor som jag köpte! YEAH

Gulliga smycken ^^ Köpte ett halsband och en ring

Här är en del av kön, vi blev riktigt många till slut.

Så såg jag ut precis när vi kom till Tokyo Stop på morgonen. ^^ Man ser dock inte min outfit men jag är i alla fall glad!

 

Jag ska ta foton på vad jag har köpt och så när jag får mer tid över. Så seg och trött idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: