deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Lolita loppis Göteborg - foton

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka från loppisen i Göteborg. Den var mindre gemfört med förra årets loppis i Stockholm, men det var endå kul att vara där. Jag var inte så super-rik så kunde tyvärr inte handla något mycket men ändå så gjorde jag några fynd! Ska ta foton på vad jag köpte lite senare, nu har jag knappt haft tid att ens kolla på foton jag tog igår.
( ^^ )'
 
De flesta foton är från modervisningen, dock så blev inte alla bilder så bra så jag har inte foto på alla som var med.  ( ;__; ) För övrigt gick modervisningen bra fast jag tycker att vi hade lite för brottom hela tiden. Musiken var i fasta stycken så man fick skynda sig ganska mycket för att hamna rätt. Lite synd då vi inte hade tid att posera någon längre stund... .
 
Men ja... kul var det ändå och jag åker gärna om det blir nåt nästa år. :3
 
Foton~
 
 
Ungefär så såg det ut inne i lokalen, den var stor men det var inte så många försäljare i år.
Man kan även se min rygg XD
 
Modervisningen:
 
Först ut var det gothic modeller
 
Gothic
 
Jag var gothic jag med.
Ser lagom glad ut ( ^^ )'
 
Sedan kom classic
 
Och till slut sweet
 
Sweet
 
Jag trro vi vad 16 modeller men jag fick som sagt inte så bra foton på alla...
 
Här skulle vi ta foto på alla lolitor som medverkade. Lite synd att alla inte syns lika bra.
Jag står längst bak och gömmer mig XD
 
Glada var alla i alla fall. :3
 
I mellan modervisningarna var vi på ett litet mysigt kafe och tog en fika.
Här ser jag lite lagom skumm ut.
 
Passade på att ta lite foton hehe ~
 

Kommentarer

  • kami säger:

    Ser trevligt ut och mysigt faktiskt! Kan kanske åka med nästa gång ^^

    btw: modEVisning inte modERVisning XD sorry kan inte hjälpa de

    2012-08-19 | 19:41:44
    Bloggadress: http://yumekami.blogg.se

Kommentera inlägget här: