deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Mini photo-shoot~

Kategori: Photoshoot

Idag var jag på stan och fikade med Kami. Var så glad att jag äntligen kunde gå ut och inte bara sitta hemma att jag klädde upp mig och tog med kameran. 8D Så det blev en liten mini photoshoot hehe~
 
Hade på mig Milky Planet! *o*
 
~<3
 
Experimenterade lite och satte på mig en mega stor rosett. 8D
Tyckte jag blev fint.
Vi var även i kyrkan en runda och passade på att ta lite bilder.
Lite fel outfit för kyrkan dock... får ha en lite mer gothic outfit nästa gång!
Kami tog massa fina bilder :3
( ^ ^ )
 
hehe jag med smink men utan lolita kläder eller peruk :P

Kommentarer

  • kami säger:

    MMMMM SUPERFINT jag gillar dem verklgen :) AHeja oss!

    2012-08-15 | 20:10:31
    Bloggadress: http://yumekami.blogg.se

Kommentera inlägget här: