deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Starbucks & Malmö

Kategori: Allmänt

Idag var jag och Kami i Malmö och besökte Starbucks då de öppnade! Jag var tvungen att klä mig lolita för detta mycket speciella händelse. XD Då vi hängde på Starbucks hela tiden både i Japan och England, var det extra kul att de faktiskt öppnade ett Starbucks här i närheten. :3 Personalen där var väldigt snälla och tog massa foton på mig. Höhö :3 Vi fick kaffet i take away muggar och de skrev våra namn på de, så det var extra kul! Synd att folk inte kan stava mitt namn dock... . Just nu står min mugg och torkar på diskbänken, den tänkte jag spara som minne. ^^

Efter vårt Starbucks besök gick vi till SF bokhandeln och de hade Kera för en gångs skull. Så trots att jag inte har pengar var jag tvungen att köpa den. :P Vi gick även upp till Möllevångstorget och köpte massa kinesiska saker. Får passa på när man är i Malmö. Innan vi åkte hem blev jag även bjuden på kakor, nom nom! Tack Kami! :3

Tada~

Mitt awesome ansiktsuttryck ^^'

Här gömmer jag mig bakom bullen jag fick av Kami. XD

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: