deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Tokyo 1

Kategori: Allmänt

Nu är jag i Tokyo och är trött, svettig och mer trött ... XD Har inte sovit på mer än 24 timmar och världen gungar rundor, men jag lever och är glad ändå. Hann även åka till Harajuku och köpa 2 hela outfits och lite till... :P Köpte Dreamy Dollhouse kjol, Toy Parade JSK och bonnet, underkjol och en massa accesoarer, strumpor och annat random. Så ja, störde alla japaner på tåget, först med min feta väska, sen med mina feta påsar. XD Säljarna på Angelic Pretty och Alice and the Pirates var så trevliga! :3 Säkert deras fel att jag köpte så mycket.

Har filmat Harajuku och Closet Child, höhö! Men glömde kameran på rummet och orkar inte gå och hämta den nu. Ska gå duscha och sova nu!!!

Kommentarer

  • Kami säger:

    IIIIIHHHH Jag blir helt upprymd! Så glad att allt med resan gick bra! Stackars japaner haha.

    Åh vad bra att de var trevliga, säkert deras fel ja. Söta, trevliga och bara "köp" _

    Jag vill vara där också buhuuu!

    Hoppas du sover gott! <3

    2012-05-09 | 15:59:53
    Bloggadress: http://yumkami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: