deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Tokyo - 4

Kategori: Allmänt

Idag var jag först på Shinjuku och sen på Harajuku. Gick runt med 2 andra tjejer från min klass som också skulle dit och det var trevligt att hänga ihop. :3 Vi gick bland annat till Marui One, Laforet och ja en massa andra ställen. ^^ Vi var ute från 10 - 19 så jag är så himla tröööt! På harajuku var det massa folk som ville ta foto med mig så det var lite jobbigt att stanna hela tiden... . ^^' Men det var kul med!  Hade dock tunga påsar som jag fick bära på med men ja, sånt man får ta.

Harajuku! 8D

Tada~

Takeshitadori

:3

Jag på Harajuku bron ^^

Ser lite lagom korkad ut dock XD

NOM NOM

Ice banana choko cream crepe XD

Jag och en del japaner + tjejerna jag var ute med. ^^

Kommentarer

  • Kami säger:

    ÅH fin pianoväska!

    Oh Japan, alltid lika fint!

    Nej nej, du är superfin och super rosa <3

    2012-05-12 | 13:50:30
    Bloggadress: http://yumkami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: