deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Tokyo - 9

Kategori: Allmänt

Idag var jag på Ikebukuro Sunshine City och på Akihabara. ( ^^ ) Var massa folk på Ikebukuro men det gick bra att komma fram ändå. Var på Namko Town, vilket är en inomhus tivoli typ. Där fanns det ett läbbigt spökhus som jag gick på! XD Gick lagom bra, blev lite rädd då och då dock... . Sen åt jag glass och hittade en stor dinosaurie robot till min bror. Det var superjobbigt att bära den sen, men som tur var så var det inte jag som bar på den. Min kompis bar den hela vägen så han var supersnäll! :3

Sen var jag på Akihabara en stund och köpte en liten figur från Puella Magi Magica Madoka. (Om jag nu stavar det rätt) Efteråt var jag på ett maidcafe och åt mat, nom nom!!!

Imorgon är det skola igen ... suck. Vill inte, trött och seg! ( >< )

Jag idag! ( ^^ )

Massa folk på Ikebukuro!

Tada~

De hade ett spel display 8D

Kommentarer

  • Elsa säger:

    Hoppas du har det bra nu i Japan Anastasia!!

    Ska du på närcon btw? XD

    2012-05-24 | 22:10:52

Kommentera inlägget här: