deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Jag i DN

Kategori: Allmänt

Idag fick jag veta något intressant när jag kollade på gothloli... någon hade läst DN och såg att en lolita var med i den. Gissa vem det var! För ungefär 3 veckor sedan var jag fottad utanför SOL och fotografen sa att det var till universitets hemsidan och gav mig sitt visitkort. Han svarade aldrig på mina mail dock och idag får jag veta detta:

MIN BILD VAR MED I DN JOBB DELEN UTAN ATT DE SA NÅT TILL MIG!

Jag är sur och ledsen på de! Så kan man ju inte göra. Jag menar visst, kul att jag hamnade i tidningen, men vafan de kan ju inte bara ta bilden och göra vad de vill utan att säga till. Bilden var inte ens tagen med avsikt att ha i tidning, inte enligt vad de sa. Så jag sa faktiskt inte att det var okay att ha den i tidningen. :(
 
Mmm
Jag utanför SOL (språk och litteratur centrum) där jag pluggar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: