deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

AP Glass Bottle of Tears

Kategori: Allmänt

Hade lite ledig tid så jag tog lite foton på min Glass Bottle apron skirt. ( ^ ^ ) Jag kommer ihåg att när jag först såg den i Japan så tyckte jag att den inte var tillräckligt fin för att köpa, men nu har jag ändrat mig. När jag fick den i fredags så kom jag fram till att den var riktigt fin. Den är ockå min första apron kjol vilket är spännande, dock så hoppas jag att det inte ser för maid-ish ut när jag har på mig den.
 
Tada~
Innan jag fick den hade jag för mig att jag hade beställt den i vitt, men blev sedan positivt överraskad över att den var rosa. ( ^  ^ )
Trycket på kjolen är glas-flaskor, blommor, kanin och en pony! :3
I en av flaskorna sitter även Alice~
 
Lite detaljer.
Jag gillar att rosetten både på kjolen och själva headbown har små glaskulor som hänger på sidorna. :)
Dock är de stora runda glas 'pärlorna' lite stora tycker jag... känns lite plastigt, men ser okay ut när man tittar på helheten.
 
Nu har jag kjolen, rosetten, halsbandet och ringen från denna serie. YAY!
 <3 ~( ^ ^  )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: