deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Garderob

Kategori: Allmänt

Nu börjar det blir kallare och kallare ute och jag funderar över min garderob och vad som saknas i den. Det jag har kommit fram till just nu är att jag behöver fler tröjor då jag har fler underdelar än överdelar i min garderob. ( ^ ^ ); Så nu är jag på jakt efter lite garderobs-tillskott! Kommer dock inte ha mycket pengar att lägga på kläder detta halvåret, vet inte om det blir bättre nästa år heller dock ... ( - - ) Jag kommer få lite inkomst nu och jag måste komma på hur jag ska spändera den så smart som möjligt. Ska göra en lista på alla saker jag vill ha och sen stryka allt jag kan leva utan tror jag. Det är kanske lite onödigt men sådana listor är kul att göra. ( ^ 3 ^ )
 
Idag köpte jag en Metamorphose kofta som var ganska billig. Det tyckte jag var en bra sak att köpa! haha
 
(  @ ^ ^ @ )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: