deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Innocent World paket

Kategori: Allmänt

Nu fick jag äntligen mitt Innocent World paket, efter att ha väntat i drygt en månad. ( >___> ) Har inte uppdaterat här mycket på sista tiden... det har varit en ganska upptagen tid för min del. Men nu är mitt visum till Japan färdigt, så det känns bra. Dock så kommer min pappa på besök snart så jag kommer inte ha tid att uppdatera här nu heller antar jag. ( ^  ^ );
 
Anyway, eftersom Innocent World hade rea så kunde jag inte motstå att köpa lite grejer. Ehehe~
 
Denna klänningen var mycket finare irl än jag hade trott, så jag blev positivt överaskad när jag öppnade den ( ^ ^ )
Tyget är lite genomskinligt, mycket mjukt och mysigt, dock lite prassligt när man går.
 
Detaljerna är super fina och jag älskar verkligen spetsen och färgkombinationen.
 
Spetsen på kjolen.
 
Matchande rosett och strumpor ( ^  ^ )
 
Köpte denna väska, så att jag har en replacement åt min Swimmer väska som jag använder en massa nu, men som håller på tt gå sönder lite överallt. Jag gillar min Swimmer väska väldigt mycket så det är sorligt att den får stanna hemma och inte följa med till Japan... men den är så söndrig att det känns olönt att ta med den.
 
Denna väska är fin och praktisk! Inte för stor men inte heller för liten. Det enda jag blev lite besviken på är insidan, det är helt vanligt svart tyg där inne, tänkte att det skulle vara lite mer fancy och att det skulle stå Innocent World också, men nope. Men det är inte en stor sak, så det är bara jag som klagar lite...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: