deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Emporia weekend

Kategori: Allmänt

Jag stör mig så mycket på blogg.se appen! Den fungerar inte, någonsin!?!?! Fattar inte vart man ska ha den till om den inte funkar och vad gör deras utvecklare och testare egentligen??? >:(
 
På grund av detta kan jag inte posta från min mobil, vilket är riktigt störigt.
 
Nu i lördags var jag ute på Emporia i alla fall och handlade hårprodukter. Skulle egentligen handlapå Bellbox men de hade inte de inne så jag fick gå till en annan butik. Gick annars allmänt runt. ( ^ ^ ) Åt supergoda gräddbullar, sen yoghurt glass med massa strössel och topping och till sist åt jag även middag. Så mätt jag var till sist! Dock så var allting väldigt gott och det var en allmänt bra dag.
 
Jag ville prova att använda mina nya spets handskar med en lolita outfit, så det blev en rosa princess outfit med Chess Chocolate. (* ^ ^ *) Jag har inte laddat upp kamera bilderna än så här kommer lite mobilfoton från den dagen.
 
 
'*'Rosa'*'
 
Graddbullar! ( * 3 * )
 
Och en liten detalj-bild på handskar, wristcuffs och accesoarer.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: