deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Himegyaru i Helsingborg

Kategori: Allmänt

Igår var jag i Helsingborg och gick runt en runda i stan/åkte in till Väla. Hände inget speciellt där egentligen, fast det var visst Helsingborg festivalen på gång. Har aldrig varit på den innan och vi gick bara runt en liten sväng bland stånden då det fanns inget speciellt att kolla på eller köpa. Men det var trevligt att vara ute och gå runt i alla fall. ( ^ ^ )
 
Hade på mig en hime gyaru outfit. ( ^ w ^ ) Det är första gången jag klädde mig i det, då jag köpte en hime gyaru peruk ett litet tag sen och därför ville jag gärna prova den med en outfit. Blev fint tycker jag, fast jag är inte van att se mig själv i det så lite skumt var det. XD
 
Gick in i en liten affär/foto studio och blev erbjuden att bli fotograferad också, hehe trevligt. 
Tog massa bilder medans vi gick runt med, så här kommer de!
 
Blommor~
Massa fina blommor tog jag foton på med.
 
 
 
Mini vattenfall ( ^ ^ )
 
Lite synd att min underkjol/bloomers syns lite... därför jag inte gillar bilder tagna nerifrån, men ja fick inte med hela vattenfallet annars.
 
Tog en hel del bilder vid vattenfallet ja :P
 
Ser inte ut som Helsingborg här eller hur?
 
Ser mer ut som Mallorca eller nåt haha
 
Denna bilder gillar jag en massa ( ^ w ^ )
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: