deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Lite runt om i Fukuoka

Kategori: Allmänt

Här är ett litet inlägg från när jag och Viktoria gick runt i Fukuoka och kollade på lite olika tempel. Det finns riktigt många tempel och shrines i Fukuoka, men det står aldrig någonting om de förutom litegrann på japanska så jag vet tyvärr inte så mycket om alla de ställen vi har varit på... ( ^ ^ ); Därför blir det mest bilder och inte mycket text i detta inlägget. XD

Liten shrine.
 
Denna statyn är av den munken som grundade en av Buddhist-grenarna i Japan har jag för mig. Komemr tyvärr inte ihåg vilken av grenarna det faktiskt var.
 
 
Trots att det finns en massa fina tempel har jag inte sett en ända munk än. När vi gick runt vid templen var det aldrig någon där. 
 
Japansk trädgård. ( ^ ^ )
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: