deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Canal City

Kategori: Allmänt

Här i Fukuoka finns ett stort berömt shopping center vid namn Canal City. Det verkar som att de flesta turister som kommer till Fukuoka går dit. Jag måste nog säga att jag var inte är så imponerad... Själva shopping centret är byggt så att det är delat i två olika delar och det finns en liten bäck som rinner i mitten. Eftersom det finns två 'separata' delar av centret så blir man förvirrad av vart man är och vart man ska, affärerna är inte direkt speciella och förutom vattnet i mitten så jag vet inte riktigt vad det är som är så annorlunda med Canal City egentligen. ( .   . ); Det är ganska stort och fint, men inget utom det ordinära tycker jag.
 
Här är lite foton på mig och inne i centret:
 
För bara några få veckor sen var det varmt och skönt. Nu är det så kallt att man kan ej gå ut i kortarmat längre... ( ;___; )
 
 
Här är 'mitten' av Canal City. Där blir bäcken bredare och det görs fontän show ett par gånger om dagen.
 
Fontän-show ( ^ ^ )
 
Eftersom det är Halloween (idag!) så fanns det en sådan här fin pumpa dekoration. ( ^ 3 ^ )
 
Här är en video av showen som de hade:
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: