deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

En söndag

Kategori: Allmänt

Så idag är det söndag, vilket är nice för att då är man såklart ledig. ( ^ ^ ) Vaknade ganska tidigt för att göra läxor och sen hinna åka in till Hakata (Fukuokas centrum typ) utan att det blir allt för sent. Var på plats i bra tid och gick först en runda till Parco och kollade in Swimmer affären där för första gången. Den var helt okay, ungefär lika stor som Swimmer i Shinjuku så det fanns en del fint. Jag får inga pengar förens nästa vecka så jag kollade mest bara på vad det fanns... fast jag köpte ändå en väska. haha Det var dock lite grann meningen från början, då jag inte tog med mig en vit lolita väska och behövde en. Såg den väskan jag köpte i Tokyo först men tänte köpa den sen, så nu när jag såg den igen passade jag på och köpte den. Lyckades avstå från att köpa nåt mer!
 
Gick runt på lolita affärerna sen, de är ju inte så många tyvärr så det hände inte allt för mycket där. Hittade dock en väldigt söt jacka från Innocent World och ett par svarta skor i M på BABY (ÄNTLIGEN!). Om de inte är sålda tills nästa vecka blir jag riktigt glad. Hoppas verkligen de inte försvinner innan jag hinner köpa de! Sen betalade jag avgiften för bokningen av Tea Time Nostalgia och nu är det bara att vänta till nästa månad då de ska ringa mig så jag kan åka och hämta klänninge. ( ^ 3 ^ ) Ser fram emot det!
 
Nästa lördag ska jag och Viktoria ner till stan och köpa jackor med! Ska bli kul~
 
Har ingen stor spegel hemma så här är en toalett-spegel bild XD
 
och här är en snabb bild på min nya Swimmer väska.
Det finns så mycket nytt som jag inte har tagit bild på... ( >< ) Alla grejerna från Tokyo till exempel.
Tror dock inte att jag orkar ta bilder på allt, så jag antar att mina inköp får dyka upp lite då och då när jag har på mig de ( ^ ^ )
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: