deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Qpot Mook

Kategori: Allmänt

Igår såg jag att Qpot hade släppt ut en ny Mook book med detta årets/nästa års kollektioner. Jag var inte helt säker på att jag ville köpa den då, men när jag såg den en gång till idag så köpte jag den ändå. Är riktigt nöjd med köpet faktiskt! Det finns en massa fina foton på smycken i boken och man fick också en påse på köpet. ( ^ ^ ) Den kommer till bra användning som en skolväska, då jag inte hade en skolväska sedan innan. Det negativa är att nu nar jag har kollat på Qpots kollektioner vill jag så gärna köpa nåt. Men det är så dyrt. ( ;____; ) 
 
Ni får ursäkta bilderna, de är lite mörka... det är inte så bra belysning i mitt rum.
 
Påse + Mook
 
Vinter kollektionen ( ^ ^ )
 
Kakor!
 
Vår-kollektionen ser så söt ut. Jag vill gärna ha ett sånt choklad-kanin halsband. ( *3* )
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: