deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

RESERVED

Kategori: Allmänt

Så idag gjorde jag en grej! Nämnligen så ringde jag Baby the stars shine bright och reserverade en klänning från deras Tea time nostalgia serie. ( * 3* ) Första gången jag pratade i telefon med en japan och första gången jag reserverade en klännig!!! OMG OMG OMG! Excited much haha
 
Så här ser den ut! Fast jag reserverade en svart klänning och ett par strumpor. ( ^ ^ ) Funderade på att reservera en headress med men jag har köpt en stor svart bonnet i CC i Tokyo och jag tror det passar till denna klänningen med. Så spännande det ska bli att få den sen! När man reserverar som jag gjorde så ska man till affären och betala en fee inom en vecka. Så jag får åka imorgon eller på söndag. Ser jättemycket fram emot det! Måste bara köpa svarta skor... har fortfarande inga lol
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: