deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 10 - med bilder!

Kategori: Allmänt

Ja eftersom jag kopte en ny kamera fick jag USB sladd till sa nu kan jag posta bilder med! Fast det tar tid sa det blir inte manga. ;P

Idag var vi forst pa Ginza. Dar finns det en massa dyra affarer som Prada och Gucci. Sa vi kopte inget haha tur det. Massa hoga och coola byggnader fanns det i alla fall.





Sen var vi pa Sony building i deras show room. ;) Dar visar de massa nya prylar Sony ska slappa ut nagon gang snart. Dar spelade jag lotsas golf. :P



hehe

Och sen akte vi till Ueno och glodde dar. Men vi hittade inget kul sa vi akte till Sugamo. Dar hade de typ en mini festival med talt och sa.



och sa at vi god mat



Tempura soba

och nar vi blev valdigt matta stotte vi pa ett litet cafe med jattegoda desserter! Sa vi var tvungna att ata annu mer. XD



mmm melon!

Slut for idag haha blir Asakusa imorgon. :)

Kommentarer

  • hyan säger:

    Bu min halsband borta ... Men kan förstå passa inte riktigt in där.

    2010-06-24 | 16:20:11
  • hyan säger:

    Omg nä hon har den på sig ser det nu :) hihi bakom den andra halsbandet

    Hihi glad jag blir, det är som att jag e med dig! Hihi

    2010-06-24 | 20:15:14

Kommentera inlägget här: