deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I japan 4

Kategori: Allmänt

Haha blogga behover du inte. Skrivigt mail till din andra adress... hade inte mobilen har.

Idag var vi pa Ikebukuro och glodde. Gick in pa Marui One. Dar kopte jag lite strumpbyxor och smycken. Plus present till alskling! :P Vi gick och drack te pa ett litet cafe med bara japanska man. haha XD fast ingen sa nagot.

Sen akte vi till Harajuku. Vi har varit dar tva ganger nu och har knappast kommit halva vagen pa Takeshitadori. :P Suckers. jag kopte lolita klader idag. Av nagon okand anledning gick vi in i bodyline och de hade rea. ;D Jag gillde inte de innan men det kanns som de har blivigt mycket battre. Sa nu har jag 2 hela uppsattningar lolita klader. Fast min vasta ar typ full nu... och de ligger inte ens i. XD Jag har nog precis pa gransen till overvikt eller nagot. hehe Hoppsan. ;P Fast jag har inte direkt mycket pengar kvar sa det blir val inte mycket mer shopping.

Gick till en liten lokal bar ocksa. Alla japaner dar blev helt forvanade. lol Inget gott hade de heller, men en upplevelse var det i alla fall.

Jag har upptackt ny sort av valdigt god onigiri! Det ar soja och agg rora typ - bara agg gula. Jag tror att den ar ra, men ar inte saker. Valdigt god ar den dock.

Nu ska vi sova. Var en lang dag idag.

Langtar hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: