deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan 6

Kategori: Allmänt

Idag var vi pa Harajuku och gick runt. Det verkar som att det har blivigt mindre och mindre populart att komma och sta pa harajuku-bron. :S Jag och kamilla och typ 3 till manniskor var dar. Var inte sa anga som fottade heller men det var okay anda. Var dar en stund sen gick promenad i parken. Hittade folk som spelade trummor och annat kul, nagon koncert var det med.

Kom en tjej och tyckte jag liknade Kirsten Dunst haha XD skrattade at det halva dagen. Jag kopte mig en Putumayo klanning och mina pengar tog nastan slut helt. O_o Jag skulle ju inte kopa nagot mer... men den var pa rea. :P

Sen blev jag filmad till japansk Tv. :D Programmt skulle sandas pa andag. Men jag tror att jag aldrig kommr se det dock, vilket ar synd.

Vi akte hem ganska tidigt och at pa ett litet stalle. Tva halvt fulla gubbar borjade prata med oss om random saker och bjod oss pa coca cola. XD Trodde de skulle vara jobbiga och vilja folja med oss och sa, men vi fick ga nar vi var fardiga. Sa de var inte farliga. :) Men lite pinsamma och valdigt roliga. De tyckte jag var snygg och borde jobba som typ shef pa mitsubishi. XD LOL

Nu blir det sova snart. Trott jag ar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: