deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

I Japan!

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit fra till Japan, efter sa anga timmar. >S Det var hemskt att flyga, skakade valdigt mycket och jag var radd. :( Men nu ar vi antligen framme. Allting snurrar och gungar dock fortfarande. Sa jag kanner mig helt konstig. Trott ar jag ocksa for jag kunde inte somna pa flyget.

Jag och Kami har redan handlat lite. :P Jag sag en random affar med yukata sa gick vi in och kopte en massa. :D De hade rea sa allting inklusive skor, vaska, obi, yukata och 2 andra grejer kostade bara runt 500 kr. Vilket fynd!

Jag saknar dig min alskling! Har kopt present till dig redan. :D Och sa vann jag en till pa en san dar maskin man spelar.

Ser inte fram emot att flyga igen. :S Men vill garna hem... .

Kommentarer

  • Hyan säger:

    Wei landa skada fritt men lite skakar är väl ok, Tur att hon hittade butik med rea direkt hahaha.

    Känn dig saknad!!

    Hihi du har med present!

    duktig du är som vinner på sån maskin... svårt ju!! va säkert den som kostade 500kr :P



    det finns ju http://www.ebuddy.com/ om du har lust att logga in i msn :D

    2010-06-16 | 10:54:48
  • Anonym säger:

    klockan bara snart 1800 där, redan hemma och bloggar ? :S :P

    2010-06-16 | 10:55:49

Kommentera inlägget här: