deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Photoshoot!

Kategori: Allmänt

Idag efter jobbet kom min pojkvän till stan och vi gick runt och tog foto! :D Blev massa fina bilder, både på mig och på blommor och sånt!

Denna photoshooten är ägnad år min nya BABY kärlek - min usakuma!

This is LOVE

mysig gammaldags-känsla :)

I am a ghost!

Awesome modell-ish bild :D

fin fin!!!

100% naturlig hatt :P

:D

 

Måste bara säga att jag är mycket stålt över min pojkvän som tog dessa bilderna! AWSOME älskling!

 

Och här är lite blommor vi tog foto på :)

Kommentarer

  • Kami säger:

    Verkligen jättefina bilden! Men på den andra ser det ut som du molestar stackarn haha! Men de var jättefina bilder ja, bra gjort J!

    2011-05-22 | 17:06:08
    Bloggadress: http://yumekami.blogg.se/
  • Astri säger:

    Lolita är en fin stil. Men är det inte svårt att hålla sin image? Typ att alltid bära dessa kläder osv..

    Snyggt är det i alla fall! You go girl!

    Harajuku är nog ändå det snyggaste. Och det som antagligen passar västerländska bäst :)

    2011-05-25 | 17:44:40
    Bloggadress: http://kompulsiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: