deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Lolita-loppis - 1

Kategori: Allmänt

Idag var det lolita-loppis i Statsparken i Lund. Jag måste säga att jag är förvånad över hur många vi var. Fast det var inte enbart lolitor där utan lite annat folk från MangaKai, en mangaförening. Så ja, en hel del folk. (^^) 

Jag hade tänkt att sälja en hel del men eftersom jag jag jobbade under veckan glömde jag helt och hållet att samla ihop grejerna. XD Så idag på morgonen så var jag super stressad och sprang runt här hemma. Dessutom så hade jag blandat ihop tiden och trodde att vi skulle träffas redan 12... så ja, det blev en hektisk morgon. Men jag fick i alla fall sålt på allt jag hade med mig, så lite pengar tjänade jag ändå! ( ^ u ^  )

Har bara laddat över bilder från min kamera, så flera bilder (från min pojkväns kamera) kommer sen... .

Liten hörna av loppisen, tur att det inte regnade idag då det inte hade blivit någon loppis

Jag och Elsa ( ^ w ^ )

HöHö

Jag som provar en underkjol som Elsa sålde, skulle definitivt köpt en om jag inte skulle till Tokyo snart

Drog med Kami till loppisen! Hon var så söt ( = ^ ^ = )

Var och fikade en stund efter loppisens slut, synd att det var mörkt där dock

Jag hade på mig min Cinderella jewelry OP från BABY för första gången! Den syns inte så superbra här, men förhoppningsvis har jag bättre foton på den på den andra kameran. ( ^ ^ )

Och här är jag förvånad eller nåt XD

Dock den enda närbilden jag har för tillfället

Kommentarer

  • kami säger:

    Ooh blev fina bilder ^^ första störe bilden på mig som ser ok ut. Gillar din kamera mucho

    2012-04-21 | 23:52:08
    Bloggadress: http://yumeksmi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Heej! Random människa kommenterar här xD

    Jag har en fråga, Är det ditt hår elr är det en peruk? För det är sjukt vackert btw c:

    // Troll (^_^)

    2012-04-29 | 21:17:23

Kommentera inlägget här: