deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Kawaii International

Kategori: Allmänt

För alla som tycker att det är kul att kolla på Kawaii videor eller videos om lolita kan ni kolla in Kawaii International på http://www.nhk.or.jp/kawaii-i/index.html Jag tror att det är meningen att man ska kunna se Kawaii International programm där men jag har själv inte fattat hur. XD ehehe~ MEN, de har lite videor om random saker som man kan titta på ändå.
 
Dessutom så stötte jag på denna videon om en världs lolita tävling som hölls ett tag sen. Den var lite kul tycker jag. :3 Misako var den som valde de som vann i tävlingen. Jag tycker att valen av de som vann är lite intresanta, tror inte jag hade valt samma, klart alla tycker olika dock. ( ^ ^ )
 
 
:)
Finns även del 2
I
I
I
 
Här lär Misako ut hur hon sminkar sig för att få dock-ögon och man diskuterar hennes hår.
Misako är så söt~
Trist att jag inte har asiatiskt formade ögon ( > < ) Detta passar inte helt och hållet mina ögon i alla fall. ( T__T )
Ska prova ändå!
( ^ w ^ )/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: