deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Tokyo - 11

Kategori: Allmänt

Idag har det inte hänt så mycket fast det har ändå hänt en massa. XD Igår hade vi i läxa att skriva hela vår final speach och det tog mig cirka 4 timmar att skriva min. Den blev 8 sidor lång och kommer handla om ABJD dockor bara för att! Alla sov riktigt sent igår och idag var det väldigt roligt i klassrummet. Vi var så trötta att läraren fick säga saker 3-4 gånger för att vi skulle förstå det och på rasterna la alla sig på borden och deckade. XD Jag drack 2 flaskor kaffe vilket inte hjälpte ett skvatt och jag och min klass kompis Gan-chan satt mest och hörde fel och skrattade åt allt och alla. >8D Så ja... produktiv dag ... NOT!

Klockan 13 hade jag en intervju med universitetets tidning. Kvinnan som intervjuade mig var väldigt snäll och tyckte jag var awesome. XD Intervjun gick bra och jag kommer få tidningen hemskickad när den kommer ut.

Efter det följde jag med alla som skulle på homestay. Eftersom alla stack är vi bara 5 pers kvar i hela huset nu under helgen. Det är ganska spooky nu när allt är nersläckt och ingen är här. Som tur så bor det en japan med mig och hon är kvar. Skulle nog vara ganska paranoid helt själv i rummet. XD

Tog även av mina gele-naglar idag. Mina egna naglar hade växt ut så det var inte så snyggt längre. Folket på nagel salongen var väldigt trevliga trots att det var visst väldigt jobbigt att ta av mina naglar. Här i Japan har de nån hightech geleblandning som går att dissolva med en speciell lösning. Men klart har vi inte det i Sverige och de var tvungna att fila bort hela geledelen för hand. O_O Jag satt där i 2,5 timmar och då hade jag inte ätit lunch eller sovit. XD Höll på att decka på slutet men lyckades köpa lunch och äta den innan jag faktiskt trilla i säng och somna.

Så jag sov från 6-8 och nu är jag vaken igen! Suttit stirrat lite TV och druckit te. Börjar dock bli trött igen så jag ska gå och lägga mig snart. Skulle till Tokyo Tower imorgon men vet inte om det blir nåt än... . XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: