deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Bilder från Halloween sittningen~

Kategori: Allmänt

Jag hade tänkt att jag skulle hinna lägga upp dessa bilder redan i förrigår eller igår, men nej... hade ingen tid till det alls. ( ;___; ) Igår var jag på bal och idag gick hela dagen åt att städa lägenheten då jag får gäster på tisdag. Ush så trött jag är nu! Städa tar så långt tid och man är så seg efteråt. ( _  _ )
 
Här är i alla fall bilder på mig och minn outfit från fredag kvällen då jag var på en sittning med halloween tema.
 
 
Hade på mig min svarta AP onepiece och lite hangjorda accesoarer ( ^ ^ )
 
Smink!
Måste säga att jag är väldigt nöjd med hur det blev! ( // ^^ // )
Jag målade ena sidan av ansiktet vitt och gjorde en mun, sen har jag två olika färgade linser och sminket runt ögonen är annorlunda. Så från ena sidan såg jag normal ut, men från den andra så blev det TADA! XD Lyckades skrämma lite folk genom att vända mig mot de och stirra. haha
 
Blomm-saken i håret gjorde jag just till denna outfit och halsbandet är också gjort av mig. ( ^ ^ )
 
Ja... nog med ego bilder, fast jag har massa fler. ( ^ . - )
 
Överlag var sittningen helt okay. Inte lika trist som jag hade förväntat mig, men inte heller super kul. Maten var lite sådär, men som tur kunde jag sitta med klasskompisar så att vi kunde prata och ha det trevligt ihop. Det tråkiga med kvällen var det faktumet att japanerna var mest med andra japaner, eller de människor de redan kände. OCH musiken på klubben sög något otroligt. Men men... det var kul att klä upp sig i alla fall!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: