deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Bitter på AP!

Kategori:

I detta inlägget ska jag vara lagom bitter på Angelic Prettys japanska affär. Jag beställde och fick hem min Wonder Party JSK och rosett idag, vilket jag är glad för MEN vem skickar ett paket som ska till andra sidan världen och är värt 3000kr i bara en plastpåse?!?!?! Det fanns inget skydd för klänningen inne i paketet heller, inte ens papper. Den låg där helt enkelt i sin tunna plastpåse och det var allt. Herregud AP vad tänker ni med? Det var även hål i ytterpåsen vilket förvånar inte mig. De andra gångerna jag har beställt från de var det silkespapper och bubbelplast för att skydda innehållet så detta gör mig väldigt förvånad och ledsen...

Som tur är så verkar klänningen inte skadad i alla fall. Tror jag aldrig ska handla från deras japanska sida mer då detta är ej det första problemet jag har haft med de. Det går mycket snabbare att få varan skickad och bättre paketerad från AP i San Francisco. Suck.

Fick även betala över 1000kr i tull för att hämta ut paketet. Inte APs fel men gjorde knappast mig gladare. (T_T)

Påse

Ja... inget skydd whatsoever

Kommentarer

  • Kami säger:

    Klaga, klaga, klaga! De måste ha någon form av kundtjänst. Det är inte okey, oavsett vad en vara kostar så ska den vara skyddad.

    2012-10-17 | 18:40:42
    Bloggadress: http://yumkami.blogg.se

Kommentera inlägget här: