deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Wonder Party JSK+headbow

Kategori: Guide, tips och reviews

Idag öppnade jag äntligen min Wonder Party JSK och rosett. ( ^ w ^ ) Upptäckte flera grejer som var dåliga dock... detta var den mest skrynkliga klänningen jag någonsin fått hem. Fick stryka den ordentligt då den var skrynklig inte bara i kjolen utan även upptil. Hade verkligen otur med packningen denna gången. Suck. En annan grej jag upptäckte var att den lilla skeden på rosetten där fram var hängd på fel håll, så jag fick ha och böja upp grejen som den hänger i och vända den rätt. ( >____> );
 
Ja ni kan ju se hur skrynklig den är ( ^ ^ );
Borde kanske stryka den först sen ta foton haha men så långt tänkte inte jag.
 
Den lilla rosetten är avtagbar och klänningen har fina detaljer, trots att de inte är så många...
Personligen tycker jag att trycket kunde vara lite finare, men jag antar att det är likadant som på den första vertionen. En sak jag inte gillar är att klänningen luktar målarfärg, om ni någonsin har målat med akrylfärg speciellt de som är guld/silvriga så är det så det luktar. Antar att det är just guldfärgen som luktar. ( _   _ );
 
Skrynklig, skrynklig...
Bilden är inte så stor men man kan se hur trycket är lite pixligt eller något. Övergångarna från typ brun till vitt ser lite sådär ut tycker. Annars är trycket fint.
 
Skeden till höger fick jag byta håll på.
 
Min rosett ( ^ ^ ) gillar denna mer än den ursprungliga vertionen.
 
Så såg den ut innan
 
Sen kunde jag inte motstå att även köpa ett matchande halband.
ehehe~
 

Kommentarer

  • nyfiken säger:

    Hej jag undrar vart du beställde grejerna ifrån :3
    Jag blev väldigt kär i dom <3 skit snygga

    Svar: De är beställda från Angelic Pretty, ett japanskt lolita märke. ( ^ ^ )
    A-chan

    2012-11-28 | 17:44:29

Kommentera inlägget här: