deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Dagens outfit

Kategori: Allmänt

Min pappa var på besök förra veckan så det blev inget uppdaterande under den tiden. Nu är det mindre än en månad kvar tills jag åker till Japan och det börjar bli mycket som måste fixas. Börjar känna mig allmänt stressad, men det går nog över. Ska ta och börja packa lite smått denna vecka!
 
Här är en outfit som jag hade på mig i söndags för att åka till Malmö-festivalen. ( ^  ^ ) Synd att det regnade, annars var det helt okay att gå runt där. Åkte även en runda till Emporia och jag köpte 'ögonskugga' för håret. Får se om jag har tid att skriva om det och visa er lite senare.
 
Funderar seriöst på att ta med denna klänning till Japan, men kan inte riktigt bestämma mig... Jag sydde den ju själv så det är kul på så sätt, men jag vet inte om jag skulle använda den eller ej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: