deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Aatp 'Snow Queen' och Usakuma

Kategori: Allmänt

Tidigare i veckan fick jag min födelsedags present av min kompis i Japan. Jag förväntade mig inget mycket och blev väldigt överraskad när jag fick ett ganska stort paket. ( * w * ) Blev ännu mer överraskad när jag öppnade paketet och fann Alice and the pirates 'Snow Queen' kjol och en Usakuma pouch innuti! Lucky me~ Kjolen är jättefin, den är min fösta high waist kjol och mitt första vinröda plagg. Ska ha på mig den imorgon då jag ska iväg och se på balett. ( ^  ^ ) Får se vad jag lyckas slänga ihop dock, då jag inte har några accesoarer som matchar... Ska definitivt använda den lilla, söta Usakuman och ha den hängande på väskan på sommaren. ( ^ 3 ^ )

Här kommer lite bilder~

 
Så fin present!
 
Mini Usakuma :3 Nu har jag en hel Usakuma familj typ haha ;)
 
~
 
Printet på kjolen~
 
Printet på kjolen~
 
Printet på kjolen~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: