deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Gothic shironuri photoshoot

Kategori: Allmänt

Ni får ursäkta att det tog sån tid för mig att faktiskt ladda upp bilderna här, men den sista tiden har varit ganska hektiskt för min del. Massa grejer som ska fixas innan Japan och så. Men här kommer i alla fall bilderna från min senaste photoshoot. ( ^ ^ )
 
(Tänkte att detta är ett bra tillfälle att skriva att jag inte photoshoppar mina bilder, utan alla de fina foton är tack vare min duktiga fotograf - så all credit till dig älskling <3)
 
Temat jag försökte sträva efter var åt det gotiska vampyr hållet. Jag tänkte mig en ung flicka som var fortfarande en aning söt, men ändå ond, kan man nog säga.
 
Det är första gången på väldigt länge jag klädde mig så gotiskt. När jag började med lolita för cirka 10 år sedan gillade jag ha shironuri smink till gothic lolita men på den tiden var det inte 'okay' och antingen var man sedd som en Mana cosplayare/wannabe eller bara en failad lolita. ( -  - ); Jag tycker att det är jättekul att shironuri smink börjar bli populär och mer accepterad inom olika klädstilar!

Något jag mrkte lite väl sent var att mina öron syns ganska mycket och att de inte är tillräckligt vita... hade inte tänkt att det skulle mäskas, men det är något jag får tänka på till nästa gång.
 
Här är jag lite suddig...
 
Ett av mina favoritbilder ( ^ ^ )
 
Jag tycker jag ser riktigt ond ut här XD
 
 
 
 
Älskar denna close up bild! ( ^ ^ )
 
Jag måste definitivt göra shironuri smink när jag är i Japan. Det finns många som inte tycker om det särskilt mycket, men jag anser det vara mycker vackert om gjort rätt.
 
 
Och så var det slut ( ^  ^ )
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: