deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Meet-up outfit

Kategori: Allmänt

Idag var det ett litet lolita meet up här i Lund. ( ^ ^ ) Vi var på Patisseriet och fikade, sen tog en runda till Åhlens för att det är bara de som är öppnet så sent på söndagar. En mycket trevlig dag!
 
Jag hade på mig Angelic Pretty's Glass Bottle of Tears, men denna gången med en lite annorlunda känsla och andra accesoarer.
 
Mina nya 'rosa' linser ser riktigt skumma ut... de är inte rosa utan blir nästan rött/oranga. Kan inte bestämma mig om vad jag ska göra med de, det känns inte okay att slänga de men de är också väldigt udda i färg.
 
Kjolen
 
Jag valde att ha dessa skorna istället för proper lolita skor för en lite annorlunda känsla. Jag tycker det blev lite mer åt det  'vuxna' och 'eleganta' hållet.
 
( ^  ^ )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: