deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Helsingborg, en outfit och shopping

Kategori: Allmänt

Idah var jag i Helsingborg med Kami och shoppade lite. ( ^ w ^ ) Jag ville klä mig lolita men det skulle kanske regna så jag bestämde mig att skippa det. Det blev gyaru istället, men det är ju också fint. Här är min outfit:
 
Lite derpig face hade jag dock 8D
Har på mig Liz Lisa shorts&väska, tröjan är Ank Rouge, resten lite random ( ^ ^ )
 
Face
Nu när det har varit mer sol ute har jag fått fräknar... ser lite random ut ( -  - );
 
Här är en del av vad jag köpte.
Ett läppglans och en rouge/ögonskugga från Chanel.
 
Läppglanset är lite mörkare rosa så det ser mer naturligt ut än baby-rosa nyanser. Jag har råkat köpa så mycket baby-rosa läppstift på sistonde att jag kännde att det behövdes något annat. XD
Jag visste inte att det var en rouge från början utan tänkte att det var en ögonskugga. Men det funkar som både och, och jag tycker att det blir en väldigt fin ögonskugga i alla fall. ( ^ ^ ) Den är lite ljus-rosa-is och väldigt glittrig! Glittrigt gillar jag hehe ( * w * )
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: