deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Kandidat presenter~

Kategori: Allmänt

Jag fick äntligen mina kandidat presenter från min mamma. ( ^^ ) Jag fick se och prova de innan, men fick inte de fören vi hade ett litet firande. Alla presenter är riktigt fina, så jag är väldigt glad att jag äntligen kan använda de.
 
De flesta grejerna är från Liz Lisa ( * 3 * )
 
Min nya plånbok! Den är väldigt stor och lång dock, de svenska sedlarna är ganska korta och fyrkantiga så de åker runt där inne, men japanska yen är mycket smalare och längre så de passar perfekt - plånbokenär ju gjord för de också. :3
 
Insidan är blommig.
 
Liz Lisa kjol. Den är dock för stor för mig, så den väntar på att sys in för tillfället.
 
Lite detaljer. ( ^^ )
 
En supersöt tröja från Sanrio fick jag också. Den kommer nog användas flitigt!
 
Den är väldigt mjuk och len, med riktigt bra kvalitet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: