deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Kandidat

Kategori: Allmänt

Idag fick jag veta betyget på min kandidatuppsats och jag fick VG! Jag är väldigt glad att mina förväntningar förverkligades, dessutom eftersom jag fick VG på uppsatsen så får jag VG på hela kursen. Riktigt trevligt. :3 Så ja, nu har jag kandidat examen i Japanska/öst asien kunskap. ( ^  ^ )
 
Synd att det skulle vara så sugit väder (både igår och idag), jag ville klä mig fin och gå ut och fira... men det blir inget klä sig fins i alla fall. En fika kanske jag ändå kan ordna. ;)

Kommentarer

  • NoraStrawberry säger:

    Hej! ^-^
    Jag ä från lund och skulle gärna veta om du har något speciellt ställe i lund med gulliga saker? Jag har letat och letat men har inget hittat. Skulle vara jätte tacksam för svar!!!

    Ps... Du är såååååå fin!!! ^-^

    Svar: Hej! Tack så mycket för kommentaren. ( ^ ^ ) Jag brukar inte handla så mycket här i Lund, men man kan ofta hitta små söta saker på ex. Lindex och HMs barnavdelningar. Second hand affärer och mindre butiker kan också ha lite smått och sött ibland. Förlåt att jag inte är till mycket hjälp. Tack för frågan!
    A-chan

    2013-06-15 | 20:38:12

Kommentera inlägget här: