deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

AP's Collection Book

Kategori: Allmänt

Idag fick jag äntligen Angelic Pretty's Collection Book~ Så snällt av min japanska kompis att skicka den! ( ;____; ) Hur som helst så var det väldigt kul att titta i den, trots att den är lite tunnare än jag trodde. Väskan som följer med på köpet är också lite sådär... trycket är ganska pixligt eller kornigt på grund av att det är något konstigt tyg det är tryckt på. Känns lite billigt,men ja, den följde ju med tidningen så man kan väl ej förvänta sig så mycket.
 
Innuti boken finns det tips på hur mankan kombinera sina kläder, Angelic Pretty's design/tryck och annat kul information och bilder. Om någon är intresserad så säg till, så tar jag foton och kan översätta deras tips. ( ^ w ^ )
 
Såklart är jag och Esla med i boken också. Whoop Whoop!!!
 
 
Lite mörkt nu bara...
 
Jag och Elsa! ( * ^ 3 ^ * )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: