deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Lolita på TV4

Kategori: Allmänt

Ja, då var det ett lolita inslag på TV4 idag. Ush... vart ska man börja... Titeln: Yohio är inte ensam det finns flera lolitor i Sverige. LOL Han har aldrig freaking varit lolita for guds sake! Jag fattar inte hur det äns kom till att folk tycker det. När jag började klä mig lolita hade han typ blöja. XD
 
Tyvärr så måste jag säga att jag är RIKTIGT besviken på inslaget överlag. Det fanns 2 bra saker som sas: 1 Lolita är inte = Nobokovs lolita och 2 Yohio har INGET MED DET ATT GÖRA. Men resten av det hela var sjukt kasst tyckte jag. Det som framkomm var: lolita är inget mer än en klädstil (WTH?!?!?!) och man klär sig så bara till konvent/meet. Nej... nej nej nej säger jag bara. ( > < );
 
Nu är detta min åsikt så alla som inte håller med får mer än gärna göra så.
 
Ni som vill se detta klippen kan kolla här:
 
Yohio%20%C3%A4r%20inte%20ensam%20-%20h%C3%A4r%20%C3%A4r%20fler%20svenska%20lolitor
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: