deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Musik video - outfit

Kategori: Allmänt

I måndags var jag på Kronovall slott och blev filmad till en musik video.( * ^ ^ * ) Det var en spännande dag där jag föreställde en princessa och fick promenera i slottsparken, posera med olika föremål och även spela cricket. Videon kommer inte vara färdig på ett litet tag (troligtvis inte före sen sommar-tidig höst), men jag länkar den när jag får veta att den är gjord. ( ^^ ) Kul var det i alla fall! Har tyvärr inga bilder från när jag var på slottet då vi var för upptagna med att springa runt och filma, men här är en outfitbild. (Den är dock tagen på kvällen då jag kom hem, var så trött att jag såg bara derp ut hela tiden XD)
 
Håret ser också lite random ut... men ja, så kan det gå efter en hel dag av springande ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: