deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

AP - Royal Unicorn

Kategori: Allmänt

Idag släppte Angelic Pretty sitt nya print som heter Royal Unicorn. ( ^ ^ ) Jag hade vetal ha den ända sedan jag såg den i Kera förra månaden, så jag åkte dit idag och gick till AP så fort jag kunde. Blev väldigt glad över att de hade kvar grejerna från serien! Tror faktiskt att de hade alla klänning-vertionerna i alla färger, utom OP'n som bara fanns i brunt. Jag provade både en brun och en ljus brun/blå JSK men bestämde mig för att ta den bruna för att det är lättare att matcha med de kläderna jag redan har. Printet och tyget är väldigt fina, så jag kan inte vänta på att ta på mig den! ( ^ w ^ )
 
Köpte JSK + strumpbyxor + rosett
 
Kjol-tyget på denna JSK är tjockare än vanligt, så det liknar soff-tyg eller gardin-tyg lite. Men inte på ett negativt sätt, utan tyget är riktigt fint och känns som hög kvalitet. Ovan delen är i sammet. ( ^ ^ )
 
Närbild på brochen/detaljer.
 
Hoppas verkligen jag får tillfälle att ha på mig den snart!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: