deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Tokyo del 1

Kategori: Allmänt

Nu har det lugnat sig lite grann så jag tänkte skriva ett litet inlägg om den första tiden i Tokyo. Vi var mest runt och handlade hela veckan, plus så passade jag på och träffade jag lite kompisar. ( ^ ^ ) Allra första dagen var vi runt på Harajuku och Shinjuku och jag handlade massa kläder på Closet Child. På Shinjuku hade de en hel massa Emily Temple Cute kläder som jag passade på att köpa, så det var tur att vi åkte dit först. Köpte bara två 'riktiga' lolita klänningar, en från AP och en från BABY. Kännde mig inte så sugen på att handla lolita saker just då. Hmm ( ^ ^ ); Hittade dock två par trä-sulor skor från AaP och BABY så det var nice~
 
Flygplansfoto~
Flög precis när det var soluppgång. ( ^ ^ )
 
Här är jag på stationen, säkert i Harajuku... ni kan se min lagom stora påse ;)
Såg dock helt derp ut så jag censurerade lite XD
 
Vi gick till till Qpot cafe också. Det var väldigt fint och mysigt där inne, ganska litet dock. Allt såg väldigt gott ut, så jag tog typ den största menyn man kunde ta. haha Fick vänta ett litet tag för att de gjorde macaroons helt från början för oss~  När man väl fick tallriken var allt väldigt fint och gott! ( ^ u ^ ) Synd att cafet bara finns i Tokyo, men jag ska definitivt dit igen.
 
Ush jag fortfarande derp ( ^ ^ );
 
Här är min tallrik OM NOM NOM!!!
Det är choklad macaroon, banan muffins, två praliner och mint/choklad glass.
 
Så gott!
 
Härär utsikten från min säng på hostel... alla grejerna fick inte ens plats på bilden. XD
Som tur är så är rummet jag bor på en hel del större så alla grejerna får plats.
 
Det blir nog allt för idag, nu är det ganska sent så det blir start sängdags för mig. Förhoppningsvis har jag mer tid så att jag kan uppdatera lite mer framöver. ( ^ ^ )
 
 

Kommentarer

  • Kami säger:

    YAY! Jag vill också ha fina desserter *_*
    Lycka till idag, du fixar det <3

    Svar: Taaaack! :) MMM dessser!!! Men man blir ju fet ;______;
    A-chan

    2013-09-25 | 17:19:21
  • Mattias säger:

    Den censuren ;D

    Hoppas du har det gött i Japan, min syrra är också där just nu. Jag är avundsjuk på alla :/

    Svar: Naaaw :( Du får också komma hit nån gång :)
    A-chan

    2013-09-26 | 00:01:18

Kommentera inlägget här: