deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Tokyo del 2 - Disney Halloween

Kategori: Allmänt

 
Det var Halloween tema när jag var på Disney denna gången, vilket var spännande för att det är första gången jag såg det. ( ^  ^ ) Hela stället var dekorerat med pumpor och det fanns speciell halloween mat och goods. Dock var det väldigt mycket folk, så det var lite trist att inte kunna gå runt och åka runt fritt. Åkte bara på 2 karuseller XD väntade på att åka en tredje i en timme men den gick sönder precis när vi var i närheten av ingången. ( ;____; ) Jätte trist var det! Vi fick dock fast pass som vi kunde använda på en valfri karusell som tröst.
 
Jag tog ganska mycket foton, men inga är superspänannde...
 
Totalt såg vi tre parader, en av de var en speciell halloween parad. ( ^  ^ ) Trodde att den skulle vara speciell och extra kul, men den var mest random och lite creepy. Det var många som dansade och hade sig och det var de som var creepy XD Det var massa överdrivna grimaser och rörelser och ... vet inte men det såg lite skumt ut haha
 
Han här snubben var extra sleezy och creepy XD
 
Vi stannade till ganska sent på kvällen och såg fyerverkerier. Dock var jag så trött att jag orkade inte ta upp min kamera. Skulle säkert inte bli så fint heller så.
 
Jag har lite blandade kännslor om hela besöket om jag ska vara ärlig. Det var kul att gå dit och roligt att se alla dekorationer, men alla människor och långa köer till allt förstörde det hela en hel del. ( _  _ )
 
 
 
 

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Snubben med det blåa håret alltså... >_>

    Svar: Ja haha XD
    A-chan

    2013-09-28 | 18:18:14
    Bloggadress: http://dozingmind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: