deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Dagens outfit

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder på min outfit från Comic City. ( ^  ^ ) Comic City är Fukuokas (enda?) stora manga konvent och det hölls förra helgen. Jag tog även lite bilder på cosplayers, men tänkte göra ett separat inlägg om själva konventet så de bilderna kommer upp lite senare. ;)
 
Vet ej vad som hände med mitt ansiktsuttryck XD
Hade på mig en av mina nya klänningar (som jag fick i present av min pojkvän när vi var i Tokyo <3).
Klänningen och boleron är från Alice and the Pirates, väskan är Milk, skorna Emily Temple Cute, accesoarer som man inte direkt ser är mest från BABY och strumpbyxor är från Grimoire. Det är första gången jag hade på mig de strumpbyxorna och jag älskar de verkligen! Hoppas de håller länge <3
 
Då jag skulle på ett manga konvent tänkte jag att jag skulle åtminstonde försöka se lite mer 'ovanlig' lolita ut, så jag försökte vara lite vampyr:ig. Linserna är ganska röda egentligen så det blev en fin kontrast med de vita/kräm kläderna tyckte jag. ( ^ ^ ) Hade även de nya ögonfransarna jag köpte på rea och de är faktiskt riktigt bra. Ska spara lådan så att jag kan köpa fler när de tar slut.
 
Och så en till ego-bild. ( * ^ ^ * )
 

Kommentarer

  • Kiwi säger:

    Ohwow. o_o Vackert!

    2014-02-28 | 20:24:17

Kommentera inlägget här: