deadxsweetness

Gaijin lolita i Fukuoka~

Nu är det 2014

Kategori: Allmänt

Nu har det blivit 2014 och jag har inte skrivit på en hel månad. ( _  _ ); Under denna månaden har jag varit väldigt upptagen då min pojkvän var och hälsade på här i Fukuoka och sen åkte vi till Tokyo ihop. Det har varit en helt underbar månad för mig och jag hoppas att alla ni som läser detta också hade ett bra avslut och en bra början på året! ヾ(゚∀゚ゞ)
 
Januari kommer också vara väldigt upptaget för mig, men jag ska försöka att uppdatera här en gång i veckan i alla fall. Jag har lovat att ta foton på grejerna jag köpte i Tokyo, men för att vara ärlig har jag redan packat upp det mesta ur påsar och glömt att ta foton. (=xェx=) Så istället tänkte jag ta foton på hela min garderob. Kommer inte ha tid/ork att ta fram alla individuella plagg, men lovar att ta foton på det jag har inhandlat under de senaste 3 månaderna. ヽ(=^・ω・^=)丿Ska även skriva om min Tokyo resa såklart, så hoppas ni orkar vänta lite! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: